pondělí 6. února 2012

Gypsy Caravan se vrací!!!

Řeč je, jak jinak, o látkách. Gypsy Caravan - kolekce Amy Butler - se vrací. Nikdy jste o této kolekci neslyšeli? Nevadí, firma Rowan Fabrics její "opětovný tisk" naplánovala na jaro 2012 a v dubnu se tedy máme na co těšit! Náhledy vzorů jsou již k dispozici, podívat se na ně můžete na stránkách Westminster Fabrics.

Já jsem neodolala a vytvořila jsem pár koláží...





.. a ještě přidám pár obrázků z oficiální prezentace Amy Butler na jejím facebooku


... a teď mi promiňte, musím běžet ... musím vybrat ty vzory, které NUTNĚ MUSÍM mít ...
...a rozbít prasátko :-)

3 komentáře:

  1. to je náádhera. Škoda, že neumím šít.

    OdpovědětVymazat
  2. to je krása ..já si myslím ,že na tohle při nejlěpší vůly prasátko stačit nebude (moje určitě ne..protože žádné nemá cenu pořizovat u mě by zdechlo hlady )moje záchrana je jen černá kukla přes hlavu a zbytek ??..tady nemůžu napsat, protože by mě popotahovali :-)))))))

    OdpovědětVymazat
  3. O rozbíjení prasátka vím své ;-)
    Můžu na těhle látkách oči nechat. Tak jo, běžím pro kladívko ;-).
    Zdraví Vivi

    OdpovědětVymazat